pluggtorsdag.

Nu sitter jag hemma hos Melesch med rökelser och cola och ska börja plugga strax. Är någorlunda trött eftersom det blev alldeles för lite och för dålig sömn i natt, vilket det blir nästan varje natt nu för tiden. Skitsoffa.
Men det ska nog gå bra ändå. Skriva fint mitt arbete och försöka bli klar med den här delen av kursen så är jag närmare den här veckans mål åtminstone. Om jag blir klar med detta innan jag kommit hem, eller innan jag lagt mig ikväll blir jag superdupernöjd med mig själv och med den här dagen.
Utöver det sitter jag och hoppas på omval, hejar på omval. Omval diskuteras vilt just nu, och jag hoppas det blir omval.
Men då min älskade vän som inte röstade - DU VET VEM DU ÄR :P - då måste du rösta. Rösta för min skull åtminstone :D och du vet vilka du ska rösta på isf. (Love you haha)
Nu ska jag ta en cigg och titta igenom den här katastroftexten jag skrivit här. Och hoppas att min hjärna kommer igång lite bättre.



Kommentarer
Postat av: jag vet vem jag är ;)

då blir det sd så klart visst ? ;)

2010-09-23 @ 16:56:08
URL: http://varbordu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0