Snart födelsedag.

På söndag fyller jag hela 21 år. Funderar på att dra till USA direkt på måndag och leva livet där en liten stund. Eller inte.
Vad jag dock skulle vilja ha är dom där easytones från reebok som tränar lår och rumpa mycket, mestadels pga reklamen som jag antar alla människor älskar. Rumpor, rumpor och återigen rumpor - vem skulle inte vilja ha ett par såna då? Man tror ju att det tillkommer 5 st sjukt snygga rumpor med dem. Så kan jag börja mina powerwalks och träna upp rumpan så den blir som deras i reklamen. Nu vet min enda läsare detta, så den person som läser detta kan ju köpa dom till mig och posta dom kanske? Jag hade blivit jätteglad då!
Annars är jag lite ledsen för att jag inte kan åka hem till familjen i år, för mami är expert på att skämma bort mig på födelsedagen, frukost på sängen, alltid min favoritmat och behandla mig som att jag vore drottningen sylvia själv.. Därför har jag också alltid älskat födelsedagar och längtat till dom. De skulle vara den enda anledningen till varför jag skulle kunna tänka mig att flytta hem till mami igen, så jag får vara den där bortskämda ungen för en hel dag.
Men icke sa nicke, istället ska det jobbas ikväll, dock efter bio med J. Och imorgon vetja fan vad som händer och likaså på dagen d.
Nu ska jag äta något litet, duscha och sen dra mig till kista.


varsågod, här får ni rumpor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0