TGIF!

Or not.
Fredagar som för majoriteten av svenskar (i min ålder) innebär någon barrunda, några shots och ett besök på systembolaget innebär jobb för mig. Riktigt trevligt.
Fast varför inte liksom. Har precis betalat varenda räkning jag har, inklusiven en gammal från augusti så från och med idag är jag mindre rik. Trots det ska jag hinna med en resa till Holland, samt en helg i Örebro - plus att världens bästa märy kommer hit på måndag. Det kostar att ha kul, i alla lägen. Men jag tänker att, fan det ska nog kunna gå att lösa på något sätt. Visst är jag mindre rik än vad jag trodde att jag skulle vara efter att jag betalat alla räkningar, iom att den gamla räkningen drog rätt mycket från kontot. Skiträkningar! Men jag ler idag ändå.
Planen idag är att skriva färdigt två arbeten och sen ta mig in till stan för o fika. Skulle fika med stjärna, men han svarar lite dåligt, så ska nog möta upp Oscar istället.
Allt för att hålla mig från lägenheten, då min kusin ska ha hit en vän och de ska hitta på saker. "Jag vill inte vara ivägen" säger vi.
Ska försöka tvinga iväg han till affären för att inhandla toapapper, shampo och diverse andra saker. Ett måste är definitivt cola! För jag orkar inte röra på mig just nu, och då kanske man kan skicka iväg honom istället..

Hah! NU insåg jag en sak.. Har haft en sån spränghuvudvärk de senaste dagarna, problemet kan kanske vara att jag inte använt mina brillor när jag suttit vid dator, eller när jag läst. Kan detta stämma?
Jag slutade använda dem ett tag, men började igen för inte alls länge sen.. och det kan väl inte vara så bra att hålla på så egentligen? Ska käka färdigt min frukost nu och sätta på mig brillorna inför plugget.


det är såhär jag egentligen ska se ut...

Kommentarer
Postat av: märry

ååååh inte imorgon och inte nästa dag men nästa dag sitter jag på tåget till min bästaste älskade vän!

2010-09-24 @ 18:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0