Bra dag!

Är hemma från jobbet nu, eller jag kom hem för 45 min sen men har legat i soffan, ätit muffins och tagit det lugnt bara. Så skönt att bara tagga ner totalt efter en helstressad dag på jobbet. Blev fel i kassan också, tråkigt nog. Så det gick inte helt min väg idag - men jag är glad idag ändå. 
Och ska bli lite tipsy ikväll. Ska möta upp bra sällskap på wallmans vid 12 ikväll och innan det ska jag hänga med bror samt (förhoppningsvis) kusin & kanske Sami också - vore kul att få träffa kusin. Vart ett tag sen jag träffade honom. På hans födelsedag senast faktiskt. Så skulle bara bli glad av det. Har några cider som jag anser tar alldeles för mycket plats i min kyl, trots att kylen i princip är tom! 

Innan det hade jag tänkt att jag skulle städa, laga mat och göra mig sjukligt snygg. 
Sometimes it's a fine line between love and hate..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0