FREDAG!

Med stora bokstäver, vet ni varför? 
För i skrivande stund är bästis på väg till sthlm och någon timma efter det är hon min för kvällen och förhoppningsvis natten också. 
Jag kämpar lite som en tok för att vi ska kunna ha något alkoholhaltigt att dricka ikväll men om marcus inte svarar vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Så nu håller alla tummarna för att Marcus ska höra av sig snart snart snart.

Utöver det blev det en nästan halvspontan öl igår eller ja cider, men öl för resterande människor. Helt ärligt så låg jag och brorsan och powernapade i min soffa efter alldeles för mycket våfflor med nutella och cola till vid 8-9 på kvällen (japp vi är relativt unga båda två), för att vid 11 vara på väg in till stan. Där vi egentligen skulle möta upp kusin bara, men det slutade upp med att vi mötte upp nate & yonis och deras vän frans/z (? ursäkta men frans/z? hur ofta heter någon frans/z? ) 
Med tanke på att de tre små grabbarna hade förkrökat var de jävligt glada i hatten och kortdragen historia - nate fick skjuts av polisen till kungsholmen (hahah) , yonis sa till taxichauffören att han bombar folk och deras hus - och försökte ge honom en komplimang genom att säga att eritreaner inte har balls nog att göra det. Väl framme vid Berns vände jag och min bror, vilket jag ångrar lite idag, eller ångrade det mestadels på tåget hem igår. Borde bara stannat och kört all in igår men får bli det nu fre-lör. Självklart, fotograf som jag nu för tiden är, fick jag med mig kameran och blev EN riktigt fin bild och det var på kusin - fan att han ska vara så jävla fotogenisk då! 

Enjoy!






och så världens snyggaste kusin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0