Jätteglad!

Åh, om jag hade haft orken och styrkan i kroppen hade jag hoppat av lycka. Har fixat en räddande ängel som fixar så jag får min klänning. Vilka åtgärder man inte tar till för att få den klänning man vill ha ;-) Ska få den budad från London så fort som möjligt. Är liite nöjd nu.
Hur som helst, ikväll är det utgång och jag är tyvärr fruktansvärt otaggad. Knappt sovit, ingen bra dag idag alls och det jag vill mest av allt är att sova men måste hinna fixa mig och städa undan här inom typ 1,5 timma. För annars blir jag ganska så sen. Klockan bara tickar iväg! Dumma klocka. Kan du stanna i två minuter (läs: en timma) så att jag kan få somna en stund och vila innan jag måste iväg och vara social. 
Ska försöka mig på att ta lite bilder ikväll så ni har något åtminstone lite roligt att titta på här i bloggen och inte bara läsa tråkig tråkig text. 


Puss så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0