PUSS.




Är så förbannat jävla trött idag. Fattar inte hur jag kan vara det. Eller jo det förstår jag. Somnade alldeles för sent igår. Men blir definitivt inte samma visa ikväll, imorgon är det ett 18timmars långt arbetspass framför mig. Kommer vilja ta livet av mig när jag stämplar ut. 

Tänkte på dig igår, och saknade dig så mycket att jag inte visste riktigt vart jag skulle ta vägen. Det enda jag behöver i ett läge som detta är dig, den tryggheten. Jag behöver höra din röst, höra din åsikt om allting i mitt liv. Jag behöver att du lugnar mig. Men nu kommer jag behöva klara mig själv, behöver själv inse vad som är rätt och vad som är fel. Idag har jag ingen aning om vad som är rätt eller fel.

Nu ska jag äta en macka och dränka sorgerna med min älskade colaburk jag snodde med mig hem från jobbet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0