Så jävla bra!

Jag har beslutat mig för att åka! I höst blir jag thailändare, på obestämd tid. Jag orkar inte med det här längre och jag behöver en förändring på hög nivå. Orkar inte tänka konstiga onödiga och dumma tankar och få en liten men ack så störande klump i magen av onödiga konversationer som sker där alla dumma saker sker. Ingen förstår vad jag samtalar om, men det är helt ok. 
Jag har även ångest för att jag hade 308 kr kvar på kontot och det är inte ens första maj. Jag har ca 3 veckor kvar till lön. Tacka gud för att moster fyller 50 och jag la undan pengar till hennes födelsedagspresent - förlåt moster men jag måste överleva tre veckor till. Tacka även gud för att jag jobbar på fredag, och förhoppningsvis tjänar lite svarta drickspengar , de vore ju en aning trevligt faktiskt! Min fuck it all and do what u feel like doing religion gick lite överstyr när jag lyckades bränna 2000 på 4 dagar utan att ha en aning om vad jag bränt dem på. Jag har ju bara varit full i 4 dagar, inte gjort något annat vettigt? Hur lyckades jag med att bränna så mycket pengar på fyra dagar då? 
Gud det här är inte ok. Därför jag ska göra det här och bete mig såhär i thailand istället. För där är allting ok. Där kan man dö vilken dag som helst om vattnet bestämmer sig för att spela ett spratt med världen. Förlåt mig mamma för den tiden jag kommer vara borta, förlåt för de sömnlösa nätter du kommer ha men jag orkar inte med mitt liv här i sverige. 
Att inte ha en jävla aning om vad som händer är en smula jobbigt. Man hade ju hela framtiden framför sig och nu när den inte längre kommer bli som den var planerad med två små mörkhåriga fula barn, stuga vid vattnet i västra götaland och ett hus någonstans i sveriges huvudstad med ett jobb på en skola där alla barnen älskar mig och han med eget - ne det blir ju inte så. Vad blir det då? Då blir det något helt annat och för att veta exakt vad måste jag lämna mitt liv här, för det här inte mitt liv. Mitt liv skulle se annorlunda ut, mitt liv såg annorlunda ut, det här är bara främmande för mig. Inte nog med det så kommer jag ju vara snygg 24/7 iom att jag kommer ha en solbränna to die for. Efter lite jobb och närtill alkoholism i thailand ska vi fara till australien på rehab. Vet inte när jag väljer att komma hem, men detta är lite av en brytpunkt. Från och med nu ska jag spara och spara varenda litet öre jag ser och har. Från och med nu ska jag äta nudlar fram tills okt månad och jobba som en liten horunge - kanske tom bokstavligt talat? Eller nä, det kanske är o ta i. 
Ska slicka så mycket röv på arbetsintervjun imorgon och få henne att älska mig mer än vad hon älskar sig själv så hon ger mig jobb och ett par nya skor. För skobutik kan inte vara tråkigt att jobba i. Och har man mycket jobb hela tiden, ja då hinner man inte med det här som jag gjort hela april månad - att vara full var och varannan dag. 

Men nu, NU ska jag städa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0