sökes:

En klänning med öppen rygg! Ett stort vill ha just nu. Ska på middag om en vecka, och jag hade tänkt att klä upp mig finfint! 
Har försökt hitta en fin bild på typ hur jag skulle vilja att den såg ut, men jag är dålig på det här med google och bilder och sånt där! Så i'm sorry, men ni får visualisera den framför era ögon - öppen rygg! Eller ja, låg rygg = snygg rygg. 
Måste gå och shoppa på fredag! Åh, det kommer bli en bra fredag isf! Can't wait for the weekend to come. 

Oj, nu är jag svinhungrig. Har varit på jakt efter en klänning alldeles för länge här framför datorn. Glömt att äta. 
Dessutom kom jag på hemligheten på hur det blir bra tidigare idag, jag kom på hemligheten för att den negativa hjärnaktiviteten ska kännas som bortblåst. 

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0