SUSHI och sommartankar!

Åh, nu har jag varit och storhandlat tillräckligt mycket mat för att jag ska kunna överleva resten av månaden - hoppas jag. Det gick på mindre än vanligtvis, men sen å andra sidan hade jag massa mat kvar i frysen från förra storhandlingen. 
Eftersom jag varit så duktig på sistone har unnade jag mig själv sushi och muffins. Vad jag varit duktig med vet jag inte riktigt. Jag känner bara på mig att jag varit duktig. Min fina ursäkt. Jag har varit tålamodig, jag har jobbat bra, tagit ett beslut för vad som händer härnäst. Nu är den största att fullfölja mitt beslut, och faktiskt agera och göra något åt det. Tror dock att anledningen till varför allting bara ligger still och inget händer är för jag har så mycket ångest över vad jag ska välja. 

Idag har solen skinit som bara den och jag svettades för jag hade lånat en tjocktröja iom att jag inte varit hemma sen lördag innan jag åkte till jobbet och kände inte för att ha på mig samma tröja tredje dagen i rad. Idag har jag även köpt skor, idag har jag även insett att from ny on så lever jag mitt liv mycket på känsla. 
Imorgon känner jag kanske för att köpa mig en ny kamera, jag är så trött på att inte ha en bra kamera och min egna kamera som jag har varken funkar eller har batteri nog att sättas på och gud vet vart laddaren är. 
Ska tala med dom på expert imorgon så kanske jag kommer hem med en ny liten älskling, och då blir det fan en hel del bilder från min sida. Ska lära mig att fotografera och ta världens vackraste bilder. 

Nu ska jag dock skriva om mitt cv, äta mer muffins och sen får vi se. Irritera mig på den förbannade onödiga kontrollen som existerar där. 


Den kanske det blir då :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0