tisdagskul!

Idag köpte jag mig systemkameran. Fattar noll av kameran, vet inte hur man ställer in så bilderna blir sjukligt bra, vet ingenting förutom hur man trycker på ta-kort-knappen. Trots Marcus (försäljaren) snälla försök att förklara allting. Stackarn. Dock lyckades han lura till sig mitt nr, men elak som jag är tänker jag nog inte svara på smset han så fint levererade.

Idag gick vi tjejer från jobbet på stan och njöt lite av livet och snackade pojkar och livet. Det var nice! Uteservering hanns inte med, men det får bli en annan dag i veckan. Kanske på fredag? Jag tror det kommer att hända på fredag! Vore riktigt nice. 
Idag köpte jag mig även en ny typ plånbok och ett nytt typ gult linne. Nu funderar jag på att antingen gå och lägga mig eller färga håret. Varför får jag alltid för mig att färga håret jättesent på kvällen? 

Iom att jag blev rödhårig för en månad sen och det inte blev riktigt så rött som det skulle tänkte jag nu färga över det med mörkbrun och bli mörkmörk hårig - igen. Japps, jag vart rödhårig ett tag! Erkännde inte riktigt det i bloggen iom att det var i ett moment of weakness och ensamhet där jag inte visste riktigt hur jag skulle handskas med ensamheten. 

Imorgon blir det bilder, idag har jag fotat sjukt mycket men nu laddas kameran och måste låta den göra det så imorgon kväll / eftermiddag blir det foton iom att dumma datorn inte vill läsa av minneskortet.

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0