Vilka braaa dagar det har varit nu.

Trots jobbiga omständigheter som i mina ögon är helt onödiga har jag haft tre fruktansvärt bra dagar. 
Njutit av allt till fullo. Idag började jag dagen med att en främling sa att jag var vacker, vems dag blir inte bra av bara det? Igår raggade man till sig kreditvärde på expert, blev en ny bäbis rikare och en ny plånbok rikare & ett nytt linne rikare, i måndags blev jag ett par skor rikare, idag blev jag en ny skjorta rikare plus att jag fick i mig en måltid som har hållit mig riktigt mätt i 5 timmar nu - vilket är väldigt ovanligt. Brann dock i munnen på mig när jag åt den, så stark thaimat har jag nog aldrig ätit. 

Men nu ska ni få njuta av massa fina bilder som tagits idag! 


Jag slängde lite mer huvudet och håret på jobbet idag. 


och så min alldeles för snygga bror!

Och jag önskar jag kunde fastna lika bra på bild som min älskade snygga bror gör!

Kommentarer
Postat av: Liger - Den största katten på planeten

Wow so much adorable to watch :) Superb Photography

Thanks for displaying :) It is awesome :)

have a great time :)

Postat av: Melisa.

Well, thank you! :-)

2011-04-22 @ 14:36:00
URL: http://thissucks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0