BILDBOMB!

Ah men åtminstone så mkt som jag orkar, från häng med bästis och furuvik. De bästa bilderna finns dock inte hos mig, utan hos Paola så ska försöka sno till mig dem så snart som möjligt!





























Dagen i furuvik igår var helt jävla perfekt. Så mysigt att bara spendera hela dagen i parken, med massa skratt, massa roligheter och massa djur! Hur coolt som helst - ja jag gillar djur, gillar att mata djuren och titta på djuren och tycker det är roligt med sånt. Önskar bara jag hade haft med mig min riktiga kamera, men den ligger hemma hos han och det orkades inte åka dit innan, vilket jag självklart ångrar idag. Borde gjort det! Men här är lite bilder, och eftersom att jag och E verkligen misslyckas på bild tillsammans blev de bara en fixad bild på oss - haha. Men längtar tills jag får "Titanic" bilden och "Vuxentitanic" bilden haha.
Nu funderar jag på att skaffa mig en sköldpadda, fastnade lite för sköldpaddorna - har typ 7 bilder på sköldpaddor... Sköldpaddan och jag, melisa har en sköldpadda - hej jag heter melisa, jo jag har en sköldpadda som husdjur.. Ja det skulle väl passa mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0