woop woop!

Nu har det gått x antal år sens jag var rökfri såhär länge. Jag är så jävla stolt över mig själv, kan inte riktigt förklara hur glad jag är över att jag håller mig till mitt egna löfte den här gången. För som jag har kämpat med det här, försökt att sluta så många gånger innan men jag bara klarade inte av det. Viljan fanns inte där.
Nu tror jag att jag var så jävla trött på att aldrig slutföra något så jag bara behövde något jag klarar av. För att bevisa för mig själv att jag faktiskt kan, bara jag vill.

Nu är det "bara" resten av mitt liv jag har att ordna upp. Men till mitt försvar så är jag på väg att ordna resten av livet. Jag sitter nu inte i ovisshetens värld angående min skola, vilket är en ganska så stor lättnad - tråkigt bara att nyheterna inte var lika positiva som jag önskar de vore.
Jag behöver hitta mig ett jobb, som ger mig relativt bra betalt ihop med få timmar - finns det? Anyone? Hoho?

Om en vecka är mami här och då får jag prata med henne, fråga henne om råd och be henne om hjälp ang. hur jag ska lösa resten av mitt liv.  För allting kommer och ska lösa sig.
Nu ska jag dock fortsätta surfa på nätet efter inredning, samt billiga utomlandsresor (som inte kan bli av pga typ tusen olika anledningar, men man får väl ändå drömma) och vänta på att hjärtat ska komma hem och ge honom en stor puss bara för att han är han.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0