3e december

Och det syns inte så långt ögat kan nå. Det är storm ute, men inte snöstorm utan vanlig jävla blåst och regnstorm. Nu kan jag erkänna att jag börjar sakna snön lite, åtminstone lite snöfall. Ska hoppas intensivt på lite snöfall imorgon då jag och E ska in till stan och mysa hela dagen. Det är i princip det enda jag väntat på och längtat efter hela veckan.

Nu ska jag strax dra fram dammsugaren här och försöka göra lite rent. Ikväll ska min kusin tydligen hit och umgås med E. Känns fett skumt. Men det är bra på sitt sätt I guess.
Därefter ska jag till jobbet och tjäna cash. Stoffe ville att vi skulle ta en liten stänkare efter jobbet men vi får se hur det blir med den stänkaren :)

Jag ska fixa lite cup a soup nu, jag är BÄST på att kurera mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0