För mycket i-landsproblem

Det känns som att det enda som kan göra mig glad just nu är nya saker/kläder, materiella ting. Hitta en jacka som jag gärna vill köpa, som skulle göra mig glad.
Vill ha orken att träna, men orkar inte åka jorden runt för att komma till ett gym.
Vill orka plugga och tycka det är kul, men behöver någonstans hitta viljan och orken att strukturera mitt liv, vet inte vart jag ska börja.
Funderar på om jag ska börja på gymmet här i hagsätra så jag åtminstone börjar med träningen, då kanske jag börjar tycka något är kul. Men då vill jag ha nya träningskläder att träna i.
Alla dessa i-landsproblem som känns så oändliga och som egentligen inte ens är en fis i vinden, men jag låter dem dra ner mig totalt?
Är helt vrickad i huvudet, för vet hur simpelt allt är men de känns som ljusår bort.
Egentligen är jag mest rädd för att jag kanske bara inbillar mig att jag vet vad jag vill när jag kanske inte har en aning om vad fan det är?

Too much info for you guys men blir bara så irriterad på mig själv. Är det pmsen, är det att jag varit sjuk i en vecka o de vägrar släppa, eller är det bara så?
Förvirrad tjej söker svar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0