Frustration!

Alltså jag är ute efter en nyårsklänning, vilket hela jävla Sverige också verkar vara. För jag hittar en, skitfin, och bestämmer mig för att "lite senare ikväll klickar jag hem den", vill antingen fråga E om råd, eller göra det från datorn istället för mobilen. Och vad händer? Den försvinner, på antingen några timmar eller över natten. VARENDA klänning som jag har hittat... jag orkar inte mer.
Kan någon lägga en fin klänning i min brevlåda tack? Skulle uppskattas något enormt.


Hahah, det här måste vara bland det roligaste på länge.. Bad om boktips på fejjan, och fick ett tips av en vän - iom att han är relativt jävlig ibland så kunde det lika gärna varit en snuskbok. Därför kollade jag upp den och det här är bästa svaret på statusen på om en bok finns inne eller ej.


Pilarna är till ifall någon skulle vara korkad nog att missa den första, obviously...
Ibland är det kul när människor är roliga utan att vilja vara det egentligen. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0