2011.

Happ då var det ett helt nytt år och jag har inte bloggat sen förra året!
Trevligt det där.
Julafton och Nyårsafton vart väldigt trevligt.
Idag har man spenderat dagen i soffan, med film och hämtmat hela dagen. Inte orkat laga mat, plus att affärn var stängd så kunde man inte direkt köpa med mat hem som man kan laga.
Nu är jag dock nästan smått hungrig igen. Konstigt nog.
Det enda tråkiga med nyår var att jag började sakna min älskade underbara familj när min bror ringde och skulle önska gott nytt år och sen skickade vidare telefonen till hela min familj. Det gjorde lite ont i hjärtat, men jag hade kul ändå.
Var väl ca 4-5 månader sen jag fick gå ut och dansa av mig, och jävlas med människor som dansar roligt. Turkar är bästa dansmänniskorna som existerar!

Nej, nu bjuder jag på lite bilder från både jul & nyår.





















Började med powernap, middagen sög, joakim drog in magen och slog ut bröstkorgen, vi var sjukt snygga men lite suddiga, det dansades med många andra bekanta och släpptes loss på golden hits, j förstörde bilder, killarna var riktigt stiliga! Det var en liten nyårsresumée!
Gott nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0