Hej mensvärk.

Sådär nu har jag skrivit upp vilket datum jag fick min mens i januari, jag glömmer alltid det där trots att det är ganska viktigt. Nu sitter jag på tåget in till stan efter att ha spenderat dagen hemma kramandes en varm kudde eller liggandes i badet mördande mina äggstockar. Trevlig info va? Smärtan släppte så jag beslutade mig för att jag skulle orka möta upp min bror men självklart har jag ont igen, skitsamma han är framme kl 7 ska möta upp jocke först o hänga innan bror kommer. Har även tvingat honom att påpeka hur fin jag är trots att jag inte riktigt ser helt normal ut. Fula kläder o sminket gör att jag ser ut som en crackpundare, men min pv är ändå illa tvungen att säga att jag är fin, för idag har jag mens och då ska jag bli behandlad som en liten prinsessa annars kan jag råka mörda någon. Nu är jag snart framme i stan, ska försöka vara söt mot min älskling o kanske köpa snus nu :) Där marie, nu är det din tur att uppdatera ;) och tack för idag my love! M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0