wofuckingho!

Idag har jag tränat för första gången på typ 4 år.
Och just nu står bror och gör pannkakor, som jag ska lägga nutella på - höhö , och  så blir det solsidan till det. Sen är det sängdags. Och imorgon är det liite sovmorgon. Ska också bli skönt.


Nu klagar kärringen på att jag inte skriver om henne, så får gör det lite... Kanske dags för henne o raka skägget, börjar bli lite hårig hon den där som låtsas vara en man för att få ha sina dåliga ursäkter till allt här i livet. "Eh, oj jag är man, det är därför jag gör fel". Bra där.

Nu är min mage fruktansvärt hungrig. kurrkurrmurrmurr.
God natt.
Love, M.


Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera din blogg kvinnna!!!



Den där märy;)

2011-01-27 @ 17:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0