august rush

Gud imorgon är det redan första augusti, vilket innebär att hösten börjar sakta men säkert komma tillbaka, vilket även innebär att min ångest sakta men säkert börjar komma tillbaka. Vad händer om 30 dagar? Har ingen jävla aning, och det är en ganska läskig tanke. Måste göra något åt situationen NU.
Hur som helst, har jobbat nu i helgen och imorgon börjar min sista månad på goldens lunchpass. Känns jävligt weird iom att jag spenderat senaste 8 månaderna med att jobba där dagtid - men ändå väldigt väldigt skön känsla för jag var lite trött på det också!
Sådär lite trött på det att jag behöver få ledig tis-ons redan och det skulle bli så jävla bra om jag fick det, och jag vill jag vill jag vill. Så imorgon ska jag göra allt jag kan för att fixa det.

Idag har jag spenderat dagen med baby, vakna efter kanske sisådär 3-4 timmars sömn efter en relativt jobbig natt. Där jag kände mig som en idiot och insåg hur korkat jag betett mig, ångrade mig kanske gånger 1000 över en sån liten skitsak. En sån liten skitsak ska inte kunna förstöra. För bra för det.
Vi spelade fotboll, åt  korv och jävligt goda biffar därefter.
Och nu ska jag lägga mig ensam i min lilla säng och försöka mitt yttersta för att kunna somna. Känns som att det kommer gå sådär. Var länge sen det var så ensamt.

Konstigt det känns att behöva ställa kl på 06.15 - var ju 6 veckor sen jag gjorde det. wow!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0