back to sthlm!

Blev en dag mindre på besök, lika bra det. Sitter på tåget nu, måttligt road.. Lyssnat på musik, legat o halvsovit och äcklat mig av en asfet brud som var sjukt vidrig och skulle röka varenda jävla stopp vi gjorde med tåget, trots att vi bara stanna i två minuter 90% av alla stoppen, så satt hon där och dunkade foten i takt med sin musik, och var bara allmänt äcklig typ. Snäll jag är va? Men hon var äcklig..
Hur som helst, har suttit här och sysselsatt mig med att sätta över bilder till datorn så jag kan visa er lite bilder från dagarna som varit så kanske ni nästan blir lite avis för jag haft de jävligt gött de två sista dagarna. Trots lidköping är som de är så var de lite mysigt att ta en promenad igårkväll och äntligen få träffa elma. Vi skulle ju ut ikväll, men nu blir de inte så, kanske bra det med iom att jag är luspank och hade väl slösat massa pengar från sparkontot vilket jag inte får göra egentligen.
Men ångrar litegrann att jag åkte just nu. Känns smått onödigt, speciellt om jag inte får sålt min bilj.
Juste, idag fick jag träffa Johan en stund också, det gjorde mig glad för det var så galet länge sen jag såg honom sist så jag är nöjd. Han är bra han, min söta johan.

However, här se o njut!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0