mys

idag myser vi garanterat inomhus resten av kvällen. det har regnat ganska kontinuerligt de senaste 2-3 timmarna,  vilket är jävligt tråkigt men vad fan ska man göra. jag somnade på soffan, förstår inte varför jag sover så jävla mkt här borta. enda jag gör känns det som..
idag lyckades jag även fucka up deras överdrag till poolen, sjukt konstigt fattar inte hur och sefik förstår inte heller hur jag lyckades rulla in den så åt helvete fel.

imorgon är det lördag vilket är nice, då ska jag få umgås med min underbara märy i ett dygn, det ska bli jävligt mysigt. sen är det inte många dagar kvar..
igår var en konstig dag för mig.
hälsade på kusin för första gången på minst ett år i think, det var tufft och tårarna kunde inte sluta rinna.. saknaden är fortf. lika stor, den försvinner aldrig men blir bara mer påtaglig när man står där vid gravstenen och läser hans namn. Att såhär många år senare fortf. inte kunna förstå att det hänt är sjukt, kommer nog aldrig förstå och saknade kommer nog aldrig försvinna. Det finns så himla mycket som han missar, som jag vill att han ska ta en del av..

Nu blev det här inlägget lite mer känsligt än vad jag hade planerat. så nu ska jag gå ner till mami och sefik, äta lite mer för tydligen är jag hungrig - igen. Bara små portioner nu dock, efter att ha pratat med bästis imorgon är jag livrädd att magsäcken är stor  som en basketboll (fysiskt omöjligt med min kropp i know but still) , sen ska vi nog basta lite ikväll. Awesome!


Strax innan vi åkte till Sverige.. Ni är mitt allt här i livet älskade familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0