njåååter!

Som kineserna typ säger.
Har ikväll gjort mer än vad jag gjort på länge, haha. Började visiten hos mami med att komma hem till att sefik stod och lagade mat, något som är lite av en favorit hos mig. Kyckling i pitabröd med mozzarella och färsk koriander - score!
Därefter blev det en liten simtur i poolen, årets första dopp. Drog några varv, och lekte lite, sen blev de lite häng med cigg o whiskey o skitsnack, fram tills jag tvingade mami att klippa av lite av håret, så det har numera blivit typ 1-2 cm kortare , dock syns de skillnad för nu är allt nästan jämnlångt, sen drog jag med mig mami ut på en powerwalk strax efter 10.. Det blev 5 km på ca 40 minuter så jag är rätt nöjd, tror hon är det också. Lovat mami att hon ska gå ner två kg de 4 dagarna jag är här. Ska tvinga ut henne på denna 5 km's promenad någon mer gång de här kommande dagarna, redan imorgon ska vi börja dagen med antingen några längder i poolen eller promenixen. Och en måttlig frukost efter det! Iom att jag inte har någon våg hemma (tur de) såg jag inte att jag också lyckats dra på mig några extra kilon sen sist jag var här, eller ja vi kan väl säga de senaste två veckorna bara.. Och känner lite att det inte borde fortsätta riktigt i den farten som det gått i. Därför behöver jag också återgå till min träning!

Utöver det är jag cptrött, skrivit lite på min uppsats här och hängt på nätet. Ska lägga mig och läsa lite och sniffa på babys tröja som jag snodde med mig - hur ska jag annars lyckas somna?


Precis innan jag hoppade i..
( Har dessutom skaffat mig ännu ett livsmål, när jag är 30 ska jag ha antingen villa med pool eller stuga vid stranden / stuga med pool )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0