Hungrig!

Sitter på jobbet och är skithungrig. Gick med på att jobba ikväll, i nuläget ångrar jag mig lite, känns som att alla pengar i världen inte är värda hungern jag känner nu, tröttheten jag kommer känna om ca 1 timma och mysandet jag kommer missa ikväll pga mitt val att jobba, men antar väl att lyckan kommer infinna sig när jag tjänat ihop några extra hundra till nästnästa lön då. Men just nu vill jag vara med han som kallar mig för "min" och inte här. Redan hunnit läsa ut en bok, förvisso kortaste boken jag läst på länge men ändå jävligt bra! Den är genomärlig. Det är mia skäringers samling av hennes krönikor samt lite ur bloggen. Bra skriven skit. Tänkte kolla när jag får äta o efter maten börja läsa aldrig fucka up, kom aldrig igång med den efter att jag läst ut snabba cash så kan lika gärna börja med den ikväll. Vad ska jag annars hitta på i 2-3 timmar till? (vi hoppas innerligt på att det blir max 2,5 timma till of course) för då får jag kramas lite innan jag totaldäckar. Jag vill lära mig hur man lägger upp bilder såhär via mobilen när man bloggar, för jag vill visa upp min skyddande ängel som jag har runt halsen nu. <3 Nu ska jag gå upp till jens o fråga hur vi gör med maten.. Puss världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0