Min.

Sitter på bussen hem från jobbet nu och dör av lycka. Mitt leende sprider sig från öra till öra och det känns som jag snart ska flyga iväg! Samtidigt som mitt hjärta dör lite lätt pga saknad. Men det är bra, efter att ha suttit ihop i två veckor så kan lite distans vara bra o sen är de så fjantigt att det handlar om 15 timmar typ. Nästan så man skäms lite, men vad ska man göra när det är jobbigt att vara utan och man vill inte vara utan. Så passande att ison & fille's låt - jag skrattar idag kom upp på spotify nu. Ibland när livet erbjuder lycka ska man fan inte tacka nej. Det här kommer att få mig att få tillbaka mitt liv. Utöver det är jag stört hungrig, och värdelös på att blogga, men jag känner att jag hellre spenderar min tid med att ligga, sola, äta alldeles för god mat och busa. Men ska göra mackor så fort jag kommer hem, vilket är om ca 20 min. God natt underbara värld, en lycklig Melisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0