summerlove!

Idag har jag spenderat två timmar i min ensamhet liggandes på en gräsmatta med musik i öronen.
Det där var en vilostund på riktigt, inget sådär semester men man gör tusen saker för att ha kul, utan verkligen pratade inte med någon, läste ingen bok eller tidning eller något sånt alls. Jag låg där i gräset och lyssnade på musik och låg och blundade, målade naglarna och tånaglarna. Det var så jävla behövligt och så jävla skönt. Ska försöka mig på det där minst en gång i veckan nu så jag får min egna melisa tid.. 
Efter det lämnade jag älsklingshunden (som är saknad för tillfället) , och därefter mötte jag upp Han och sa hej och fick mig en puss och en kram. Så nu sitter jag här med fjärilar i magen och hoppas att tiden ska gå fort. 

Imorgon är det personalfest hela dagen lång, så det ska bli riktigt nice. Innan ska det köpas lite kläder och handlas något som man kan ha på sig. Alltid sista minuten, that's the way we roll. 

Puss.

Kommentarer
Postat av: senci

nek se ti meni suncaaas!!

2011-06-10 @ 16:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0