Fredag kväll, redan?

Den här veckan har gått olagligt fort.
Det har redan hunnit bli fredag kväll och återigen spenderar jag den ensam. Den här gången läskigt ensam. Med tanke på att jag precis varit sjuk har jag inte direkt kunnat träna eller göra något annat tidsfördrivande. Förvisso var jag hos min bror och åt mat och tittade på film. Kom hem för en timma sen!
Läskigt att jag inte varit hemma på hela dagen, och helt plötsligt börjar ensamheten krypa sig in under skinnet på mig. Efter bara en timma? Hur kunde det kännas så mycket bättre förra veckan? Jag förstår inte.
Nu ska jag försöka att gå igenom lite skolmaterial och sen kanske tom somna. Eller.. jag vet inte.
Jag vill ha en anledning att försvinna under jorden bara för ikväll. För imorgon får jag träffa bästis. Jag vet inte riktigt exakt vad vi ska hitta på, vad jag vet är att vi ska spendera nästan hela dagen ihop och mysa. Hon sa något om ett jättegott vin? Vad det innebär vet jag inte riktigt än..
Vet bara att jag behöver umgås med henne. 


Sen var jag faktiskt snygg idag. Lite ovanligt för o vara jag. Med snygg menar jag alltså jag hade kavaj och tom lite smink på mig. Se på faan. Och hade försökt göra något med håret.. dock gick det åt helvete med håret till slut. 


En annan sak som hände idag var helt sjuk. En kille kom fram till mig och sofia när vi stod utanför jobbet och delade en cigg och en del av sakerna han sa var "du ser ut som en riktig bitch, fast du är inte det" , "du är den dominanta av er" , "är det ditt riktiga hår? det ser så tjockt ut att det inte ser ut som ditt" . Kan ju säga att konversationen vi hade vart bortom den normalaste konversation jag någonsin haft i hela mitt liv. Läskig kille

Nu ska ångesten och jag kramas en liten stund, Love. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0