ha ha

Såg på blogg.se's framsida att för att man ska fixa en "framgångsrik/känd/intressant/bra" blogg då ska man fatta sig kort. Which in other words mean - this blog sucks! Faan också nu kommer jag aldrig få en intressant blogg. Fast se här, de här inlägget blev jäävligt kortfattat, och hur bra blev det? Va va va? Ne, jag borde verkligen sova nu. Och hoppas att jag vaknar jättefrisk för imorgon ska de tränas! God Natt, M. Ps; har någon konstig tanke om att jag skulle vilja kissa ner mig i sömnen inatt, är de normalt? Alltså att ha den tanken.. Finns de fler som skulle vilja göra det? Sådär i vuxen ålder för o typ känna hur de känns att kissa i sömnen? Undra omde är lika skönt som irl?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0