is madly in love..

with her new jacket! Åh, kan man älska något mer än min jacka? Nej jag skulle inte kunna tänka mig att det är fysiskt eller psykiskt möjligt. Är så jävla nöjd som en människa bara kan bli!

Inte nog med det så är jag idag sjukligt nöjd med mitt liv, vaknade upp trots alldeles för lite sömn på ett strålande humör och medan jag vänta på andrea utanför hötorget sjöng jag på 'var nöjd med allt som livet ger och allting som du kring dig ser' och log mot världen för idag log världen mot mig.
Just nu ligger jag i sängen och försöker att inte somna, måste städa undan här hemma idag. Drar verkligen ut på det för jag är för trött och för lat varje dag. 

Iom att jag inte hade min mobil på  mig under oslokvällen så har inte jag några bilder alls, det kommer att komma bilder men från alla andras kameror, så länge kan jag bjuda på lite bajsbilder från min mobil. 

Lots of love, M






Det finns en såå bra historia bakom den här muggen, hahaha. What happens in Oschlo stays in Oschlo!

och så min underbara jacka <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0