Onsdag kväll!

Är faktiskt ganska nöjd med livet ikväll. Trots min magknip. Ska bajsa nu så blir det säkert bättre sen. Tänkte även lägga mig i sängen och titta på filmen "the fighter". Uppenbarligen en bra film!
Utöver det var jag och tränade ikväll, jag som skulle ta det lugnt första gången efter sjukdom råkade vara kvar i två timmar. I princip exakt två timmar efter att jag ställt mig på crosstrainern första gången stretchade jag färdigt.
Riktigt nöjd faktiskt. 

Måste somna i tid i natt då jag ska upp vid sex imorgon bitti, blir två tuffa dagar framför mig nu. Eller ja, fyra tuffa dagar om jag ska titta på det stort sett. Fredag är det dubbelpass. På söndagmorgon 8.29 åker vi från t-centralen med tåget mot oslo för att i princip kröka i 12 timmar. Med mina arbetskollegor lär det bli kalas, speciellt om de i nyktert tillstånd är tillräckligt jävliga redan. Men som sagt, iom mitt fina dubbelpass på fredagen lär jag vara riktigt seg, men så är det.

Nej, nu skriker magen för mycket. Och jag måste krypa ner i sängen!
Lots of love, M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0