självklart!

Självklart skulle min hosta utveckla sig till en förbannad jävla förkylning.
Och idag somnade jag på soffan i 1,5 timma och vaknade helt genomsvettig, det var faktiskt sådär mysigt.
Så nu ligger jag här, fortfarande trött, hostig, snuvig och jävligt irriterad.
Irriterad för att allt bara är irriterande när man är sjuk, och irriterad för att jag ena sekunden mår någorlunda ok och andra sekunden vill dö eller spy och därför kan jag inte urskilja hur sjuk jag är.
Irriterad för jag inte vet vad jag ska göra imorgon hemma helt ensam och uttråkad en hel dag? Vad ska jag göra?!
Kanske ta hit min studievän och gå igenom allt plugg som behöver göras. Iom att jag ändå inte kan träna nu när jag är sjuk så kan jag lika gärna spendera dagarna med att plugga lite.
Nu känner jag att det här var väldigt tråkigt att läsa så nu ska jag lämna er till era lite mer intressanta liv.
God natt, M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0