Trött, mat, träna, sova?

Såhär är situationen. Jag är hungrig, ska snart äta - tur att det blev över mat från igår. Ska jag då lägga mig efter maten och powernapa eller ska jag lyfta på arslet och gå och träna? Var en evighet sen jag tränade, men å andra sidan införskaffade jag precis vad som verkar vara en riktigt bra bok. Fick förslaget att titta på filmen, men såg boken och tänkte att det är nog bättre att läsa den. Så kan välja att läsa en bok istället för att träna... Inte bra att jag är så lat och inte tränar, men vet inte riktigt varför det blivit så. Jag älskar att träna jag behöver bara orka mig dit. 
Men jag är dock i stort behov av en powernap. 

Utöver det inte mycket som händer, galna tanten som bor under mig fick ett utbrott precis när jag kom hem så nu vet jag med säkerhet vem det är som är galna tanten. Stod precis utanför hennes dörr när hon började banka, skrika, svära och ha sig. 
Fick hem papper från skatteverket idag, rätt ok ca 6000 kr. Inte illa pinkat! Ska se till att få dem nu i Juni så jag har lite pengar. Funderar fortfarande på hur jag ska lyckas ta mig genom sommaren med räkningar och typ ingen inkomst? Får bli en kluring på den du! 

Mitt hjärta dör just nu. För som det verkar nu, så vill inte min ekonomi gå ihop med min resa till thn. Vilket gör ont i hjärtat. För min älskade underbara marie fyller år och jag vill kunna vara där. Men den här jävla ekonomin och skitlönen ingenting går ihop som det ska. Allting ska kosta 500 milj. kronor och jag orkar inte längre. Måste hitta mig ett till jobb. Typ pronto


Längtar.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0