världens bästa mami.

Nu har mamma gjort det igen, inte nog med att hon har skickat med världens finaste sak med min bror har jag ävet fått en sjukt cool tvättkorg! 
Hon är allt bra hon den där mamman
Utöver det har min dag varit både upp och ner, jobbet vart ok men min hjärna har utsatt mig för konstiga påfrestningar de senaste två dagarna att jag inte riktigt vet vad jag ska ta mig till. Och jag som tror på konstiga vibbar från universum tar självklart allt på största allvar, och sen att mami också mått konstigt de senaste två dagarna och har sovit lika dåligt som jag har gör inte hela situationen enklare. Så nu ska jag bara sitta här och vänta på att något dåligt ska hända, för det vet jag att det kommer det att göra - tyvärr. Återstår att se vad bara! 

Men nu blir det en tidig kväll ikväll. Ska se färdigt på DH därefter hoppa ner i sängen och lägga mig och läsa min bok för att förhoppningsvis somna i tid i natt, iom att imorgon blir en väldigt lång och aktiv dag. Vad bra det ska bli dessutom! 


Världens finaste mamma ♥
jag saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0