bortskämd.se ?

Efter en alldeles för lång och jobbig kväll på jobbet kom jag hem och möttes av detta ♥ , inte nog med det så var även lägenheten fint iordninggjord och städad efter veckans alla bravader samt fredagens klädeskomplikationer inför utgången haha. Allting i hela lägenheten var så perfekt gjort och jag dog lite. Kom hem och gick ut med hunden först, upptäckte inte detta förrän jag egentligen tänkte tvätta honom. Så med andra ord, det enda jag behövde göra var att lägga mig i badet och sen sängdags. Inte nog med det, så har ingen någonsin gjort något så fint för mig innan - gjort något bara för min skull, bara för mig. När jag frågade varför - för att du förtjänar det.
För att jag faktiskt gör det. Idag är jag så jävla lycklig av mig att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. 


'You make me happy'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0