Dumt.

Nu kan jag inte somna, dock beror det inte på att jag somnade på soffan. Hjärnan går på högvarv och vet inte riktgt hur jag ska hitta en utväg från alla mina kommande problem. Ångesten tar sakta men säkert över och det blir för mycket så jag vet inte riktigt vart jag ska börja, i vilket hörn. Så därför är jag dum nog att bara ignorera problemen och göra allt annat jag kan för att fly från att ta tag i dem. Vilket i sig också är ett val, möjligtvis ett halvt oaktivt val men ändå något jag väljer att göra istället för att ta tag i problemen.. Men jag känner att det på hög nivå börjar bli dags för att ta tag i allting nu, för jag vet inte annars vad jag ska göra, hur jag ska klara mig ur det? Inte nog med det så äter mitt samvete upp mig pga mitt i-landsproblem och där gör jag inte heller något aktivt val. Vilket ger mig ännu mer för det gör så jag får ännu mer ångest för vad jag gör, vilket jag på något sätt kanske inte borde ha, men pga att jag tyvärr har världens största samvete så mår jag dåligt över det. Kan någon välja att slå mig? Nu ska jag fortsätta lyssna på guds gåva till mänskligheten (john mayer) och förhoppningsvis somna så småningom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0