Förlåt!

Men de senaste dagarna har varit extremt fullspäckade. Allt från grönan, till fotboll och grillning och chillkväll till uteservering och parkhäng och eurovision semifinal del 1. 
Har faktiskt inte ens satt på datorn sen ja 3 dagar tillbaka? Vet inte själv. Kände dock idag hur mycket skit min krop fått ta de senaste två veckorna och började må riktigt dåligt på jobbet idag och åkte därför hem för att vara själv och få vila. Så nu har jag legat hemma sen kl 3 idag och tagit det lugnt, förvisso tvättat lite kläder också men inget överansträngande. Somnade på soffan i typ 10 minuter när jag låg och läste cosmo, min kropp orkar inte så mycket mer känner jag. Men efter inatt kommer jag vara utvilad och orka med kommande dagar. Iom att helgen är fullspäckad med jobb - igen. 
Men istället för att tjata massor ska jag visa MASSA bilder från de föregående dagarna. 

Puss! 




Nu är alla bilder lite huller om buller, men det här är några. Och jag har väldigt bra dagar,
speciellt måndagen var bra! Underbara människor. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0