Godis mitt i veckan.

Typ! 
Halvligger i soffan, uppblåst mage (tack så mkt mensen) så jag ser gravid ut, med tightsen uppdragna långt över naveln - väldigt sexigt. Är hungrig, men sitter fastklistrad i soffan. 
Försov mig imorses igen, alarmet ringde aldrig och som tur var så vaknade jag självmant 08.09 - ibland är det tur att kroppen börjat vänja sig vid tidiga mornar. På med kläder, upp med håret i en ful toffs och skynda iväg till tåget ( ja, jo jag hann borsta tänderna också ) Lukta illa iom att jag låg i soffan hela dagen igår och inte hann duscha imorses eller orkade igårkväll. Trevlig arbetsdag idag med andra ord. Tur var kom Robban in halv 3 och körde igång. Väldigt nice för mig. 
Nu ska jag försöka mig på det här med matlagning - var ett par dagar (Läs: veckor) sen jag lagade mat på riktigt. Blir köttfärssås och spaghetti och mumma vad gott det ska bli. Ska även skicka iväg ett sms på italienska. Nu ska vi se hur jag kommer lyckas med detta. 
Imorgon blir det godis mitt i veckan! 


Jag fick bilder från måndagskvällen. Vissa är inte ok att visa upp. Men resten visar vi upp. ( alla är suddiga ) 

Jag och världens finaste Shirin.

Saft saft, mera saft? 

Kramkalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0