Inte ok.

Alltså någon behöver skaka om mig och bara tagga ner lite nu Melisa, du kan gå ut utan att bli skitfull. Förstår inte riktigt vad som hände igår. Min plan var att bara dricka lite och sen åka hem. Gjorde varken det ena eller det andra. 
Kom till vickan och där var alla gamla arbetskollegor på en och samma plats, även de som inte jobbar kvar och tom slutade strax innan mig. Vi hade skitkul och det blev väldigt mycket alkohol som flödade. Så länge sen jag drack vodka så det slutade ju sådär bra alltså haha - med ett väldigt skadat högeröga , fan vad det svider. Hur kan man missa så stort med tandborsten?! Att missa munnen såpass mkt att man petar sig själv i ögat? Idag skrattar jag självklart åt det men just då kunde jag inte se ett skit.
Jag var tvungen att gå upp alldeles för tidigt idag för att vara på jobbet i tid, var dock inte i tid men en kvart var inte så farligt. Jobbet idag var bortom ok och alla kollegor som var med en stund igår (iom att vi firade deras vinst på fotbollsmatchen vi totalmissade och började på hard rock tillsammans) , skrattade ihjäl sig idag och fick fram "aw" när de såg mig. Uppenbarligen var det bara jag som körde all in igårkväll.

Kan bjuda på två bilder , varav den ena är värdelös haha. Men älskade finis Shirin har massa bilder haha som tydligen bara är suddiga. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0