lär sig spanska!

Idag har jag lärt mig nya meningar på spanska, duktig som jag är. Har kommit fram till att jag måste lära mig kommunicera med vissa av mina arbetskollegor så jag och abraham kommunicerar på spanska och så fint som jag döpt det till - spenska.
Nu ligger jag i soffan, smått död och vilar inför kvällens bravader. Det ska dansas till reagge och dancehall - fett nice! Ett gäng från jobbet + lite mer folk. Så ska upp o hoppa o göra mig snygg strax. Borde dessutom göra en macka och äta, blev bara illamående när jag skulle försöka äta pastan emina gjorde, tyvärr.
Utöver det har jag haft sjukt bra vecka, kan inte riktigt förklara den med ord. Hänger inte riktigt med i svängarna om vad som händer, men jag vet bara att jag njuter till fullo och jag trivs verkligen med det som håller på och händer. Igårkväll var det bio - baksmällan del II och den var skitrolig, självklart slår den inte ettan men alla garvade i princip 80% av filmen så den är med andra ord bra.
Nej nu ska mitt trötta arsle röra på sig, trots att magen krånglar som åta helvete och den inte alls vill att jag ska vara med ikväll , men antar att jag inte har så mkt mer till val just nu.
<-- orginal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0