mat, choklad, film och längtan och nyfikenhet!

Nu har jag tryckt i mig världshistoriens största entrecoté, som var jävligt god! Samt lite för mkt choklad så fes mig genom halva filmen (laktosintolerant).
Hur som helst är det dags att försöka sova, iom att jag jobbar dubbelpass imorgon så är det en hel del jobb som ska göra och orkas med. Men kul ska det bli! Imorgon kommer även lönen. Frågan är då om jag ska jobba eller gå och shoppa lite under tiden som jag är "ledig" mina två timmar? 
Kanske gå och fixa en present till en vän som jag tror vännen skulle bli väldigt glad av, jag skulle åtminstone bli väldigt glad av den. Hoppas det går att ordna snabbt och enkelt. Ska kika på det imorgon. 
Idag har jag även insett att barn älskar mig, världens sötaste lilla flicka kom fram och i princip hoppade upp i mitt knä när jag satt och vänta på min mat. Hon började krama mig trots att jag vart helt främmande för henne. Sötunge! Dock fick jag inte bjuda på choklad.. 

Nu mina vänner ska jag docka hoppa i säng och fortsätta sörja min förlorade tröja. Den arga lappen får åka upp en annan dag. För det ska jag bannemig sätta upp, en riktigt arg lapp som får tjuven att skämmas. 

Godnatt kära 8 st läsare, who ever u are. Puss!

(melisa asgarvar - väldigt sexigt och sensuellt....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0