Barnkalas.

Nu sitter jag på tåget ut mot vällingby, eller redan suttit här 30 min, nu är det bara 25 kvar.
Ska ut till en arb. kollega vars pojkar fyller år, ska bli jättekul att få umgås med (mina gamla iofs) arbetskollegorna, träffas inte jätteofta längre.
Är sjukt trött men det går nog över så fort jag fått i mig lite mat.
Resan hem igår var jävligt rolig, var ju några som skulle slåss och de var tom lite äldre, så var de en jävla ung liten grabb som skulle stå på den ena killens sida , när de skulle gå lägger han fram denna "a men mannen jag är fotbollshuligan, jag har slagits mycket" då dog jag av garv.

För övrigt fick jag en jättefin ros av min älskling igår. Mummma!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0