Kalla mig efter, men..

Har inte läst Liza Marklunds bok 'Gömda' förrän nu, började läsa för två dagar sen och är heelt fast i boken, snart läst ut den dessutom. Älskar när en bok fångar mig såhär, dock är den jävligt hemsk och bara tanken på att det är en sann berättelse gav mig mardrömmar inatt. Jättekonstiga mardrömmar.

Hur som haver, sitter på tåget mot västerås nu. Halvtaggad. Det vänder nog till hel så fort jag är framme. Jag har inte träffat bästis på 5-6 veckor. Så det ska bli fruktansvärt skönt att få umgås. Hela helgen ska jag spendera i västerås. Ska även dricka alkohol för första gången på typ 6 veckor. Får se hur det går, haha.
Har även blivit värsta människoskygg så är halvnojig och nervös inför att bli introducerad in i bästis nya liv, läskigt.

Nu ska jag fortsätta läsa min bok.

Ps: kameran är också laddad, för första gången på en evighet det också. Ska bli skönt att få fota lite igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0