Paus.

Visst att jag inte suttit och skrivit så länge just nu, men iom att jag skrivit ganska mycket mer den här senaste veckan än vad jag gjort de senaste halvåret så värker höger underarm ganska rejält just nu. Så jag pausar lite från plugget.
Så fort jag är klar och lillfisen somnat blir det gottigheter och THE WALKING DEAD! Som jag har längtat.

Om ni inte sett den än, börja. Ge den en liten chans, i början är den lite svårsmält men efter några avsnitt är man totalfast! Men ja, även den har sina lama lines och scener som är lite over the top - men utöver det är den beroendeframkallande. Det äckliga med zombies släpper dessutom efter ett tag.

Nä, nu borde jag återvända till the study of language, där jag just nu bearbetar semantics - mindre kul än syntax och grammatiken som jag skrev om imorses.

Förresten har vi idag införskaffat världens bästa apelsinsaft/juice(?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0