Så mycket bättre.

Dagen igår slutade så mycket bättre än vad den började. Saknaden efter min familj avtog lite lätt efter att Hans familj kom hit. Det var så skönt. Det är så skönt att känna sig som en del.

Idag är jag på sjukligt bra humör. Dock vaknade jag alldeles för sent så har inte hunnit med så mycket plugg som jag borde hunnit med, men nu har jag åtminstone plockat undan lite, diskat och tänt sån där rökelse grej som luktar så himla gott.
Snart är han klar med jobbet, då ska jag möta honom sen har han lillgrabben den här veckan, vilket jag nu knappt kan bärga mig till.
För övrigt är det väldigt skönt och väldigt lättpluggat när man förstår, och när man kan. Gör allting tusen gånger roligare också. Kanske skulle göra såhär med alla mina tentor - göra om dom 4 gånger så jag förstår till slut? Vore ju ganska bra om det alltid blev så.
Nej, men äntligen förstår jag och bearbetade ett kapitel på jävligt kort tid. Förstår ni att jag äntligen äntligen äntligen börjar lära mig riktig grammatik och hur den faktiskt fungerar - efter 14 år i skolan så förstår jag äntligen.

Men nu ska jag gå och platta håret och hoppas han är klar snart.
 
Puss.


bilden har ingenting med texten att göra, men kan säga att alla andra bilder jag faktiskt tog till just det här inlägget blev så djävulskt ofotogeniska att jag inte ens skulle vilja dela dom med mig själv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0