Sämst.

Idag skulle jag komma upp ur sängen vid 9, var planen. Den gick sådär. Meningen att jag skulle orka ta mig ut till gymmet, men nä orkar faktiskt inte åka. Fast jag borde. Vi får se hur dagen fortskrider.

Vad jag dock är helt hundra på det är att jag ska gå och köpa lösgodis sen, i en av mina drömmar från imorses (alla relativt positiva) så köpte jag och baby godis för 2000. Vi skulle på resa, och bussresan dit skulle ta lång tid så vi tänkte vi bunkrar upp, och jävlar vad mycket godis det råkade bli - hälften av mina insparade fickpengar till resan (fan inte ens i drömmarna får man vara rik), "då är det du som betalar för resten" var min enda kommentar.
Sen vakna jag, så nu måste jag ha lösgodis. Men först - frukost! Vad blir det idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0