Skitskola, skittenta, skitallting.

Är tillbaka i sängen nu. Önskar att E inte hade behövt vara på jobbet just nu utan faktiskt kunde komma hem NU och bara kramas. För just nu är det mesta tungt.
Jag är så less på den där tentan, har gjort den alldeles för många gånger nu och misslyckas lika intensivt varje gång. De kräver för mycket på EN tenta. Kl 14 bestäms mitt öde. Känns sådär.
Dessutom bestämmer sig någon idiot för att spela jättehög musik just nu när jag lagt mig.
Sen ska jag få min mens nu i veckan och mina bröst har bestämt sig för att växa X antal storlekar så dom gör mest bara allmänt ont hela tiden.. Roligt men smärtsamt.

Ska gå o hämta öronproppar nu. Det känns som att allt rinner ur händerna på mig atm.. Måste plockas upp innan det är försent..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0