Töntigerier.

Förlåt, men måste bara få skryta lite om hur fint jag och Han tar hand om varandra, även om många skulle se på det här som en väldigt extremt töntig sak så gör den mig lika glad varje gång.
I 90% av våra samtal, ofta via mess, så använder vi alltid smeknamn på vårann, såna där puttinuttiga äckliga smeknamn som alla andra hatar. Hjärtat, älskling, min fina, etc etc. Kan garantera att det här är något som är så bra för ett oss att det är läskigt. Småsaker i vardagen som alltid sätter ett leende på dina läppar. Vem älskar inte att få höra sånt från den man känner precis exakt likadant för?

Njut njut njut säger jag till mig själv varje gång, och sluta aldrig sätta de där leendet på hans läppar.

Massa kärlek till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0