Torsdag!

Och babys sjukskrivning är över, han är tillbaka på jobbet och jag är måttligt road. Sitter just nu och slötittar på tv. Ska dock fixa käk och äta något för tredje(!!) gången idag. Klockan är bara 13, men jag vaknade vid 9 jäättehungrig.
Sen tänkte jag vara både slö och duktig, lite plugg, lite städ, lite gossip girl och lite himym.

Utöver det längtar jag tills jag slutar äta penicillin så jag kan börja träna igen. Vill verkligen inte ha ont på insida lår / ljumskar av mer sex än vanligt. Vadå bara för läkaren säger att vi inte får kyssas, betyder inte det att vi inte utnyttjar sängläge situationen - utan kyssar (fast där ljuger jag igen , går inte direkt att låta bli)

Nu blir det äggröra, champinjoner o kanske lite bacon bara för jag älskar bacon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0