bastu och snyggmelisa.

Alltså förlåt men jag la in bilderna på mig själv på min dator och ibland så lyckas man bara!
Kan inte sluta stirra på mig själv just nu, vilket känns lite sådär men jag blev så snygg (enligt mig) på vissa bilder att jag blev den där bruden jag själv brukar hata, ni vet hon som är liiite för snygg för någon annans bästa? Haha.
Eller är det bara jag som tänker så kanske?
Hur som helst, efter en lång dag med både positiva och negativa diskussioner (som det alltid uppstår när jag är och hälsar på mami) och en middag med tetake och tetka på besök med mycket av min favoritmat så tog jag mig en skön bastupaus och bara svettades ut det dåliga.

Imorgon är jag äntligen tillbaka i min säng, i världens bästa och finaste famn. Så länge får vi (töntiga som vi är) nöja oss med skype. Trots att det bara var torsdag sen vi sågs sist - det här är inte friskt va? Men det gör ju så ont, och är så jobbigt. Jag tror att mitt hjärta vill dö och att min bröstkorg vill gå i en sisådär tusen bitar..


snyggmelisa





trött bastumelisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0